8 timmar kvar av 2009

Ja, det är inte så långt kvar av 2009 nu! Jag skulle gärna dela med mig av årets roligaste blider, men jag är ju inte hemma så det går inte, jag kan göra det när jag kommer hem! Några saker jag tänker på direkt när jag tänker på 2009 är,  FALUN vistelserna med skolan, Gotland(OFC!), när jag och familjen var i Bryssel och en kortis till paris och alla roliga lägger men orienteringen! Vad mins ni mest av 2009?
Just nu så håller vi på med lite förbredelser inför nyår, Viktor sitter och kollar på TV. Jag har inte gjort så mycket idag, jag mådde dåligt i morse och var jätte snurrig så Viktor har varit min lilla betjänt ;) Jag ska byta om och fixa mig nu så jag avslutar bloggandet.
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback