Felicia var här och det är ju så skönt med fredag!

HEJSAN ALLA LÄSARE!

Min dag har varit toppen skola var lung och jag hade typ inget att göra. Vi gjorde lite julkort på spanska och sen hade jag svenska prov. Det gick helt okej. Det var vissa saker som var svåra. Jag hade ju som vanligt PH idag! *suckar* Men jag behövde bara stanna i 10 minuter sen åkte jag och Felicia hem till mig! Vi har haft jätte kul! Vi har gjort makrame och sen har vi bakat. Hon åt hos mig ochså sen kolade vi på idol men nu har hon gått hem. Vem hejar ni på i idol? Jag vet inte för det är inga bra med... Jag ät fortfarande arg på svensak foket för att de röstade ut Tove!


Fille<3

Kramar//Alice


Kommentarer
Ditt namn: felicia

haha.. snygg bild xD mm.. vi hade skit kul!

2009-12-13 @ 21:13:20
URL: http://fillessnygga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback