forsätt besöka min blogg!

HEJSAN ALLA UNDERBARA LÄSANDE LÄSARE! :P
Snälla forsätt läsa min blogg! jag klan inte uppdatera så mycket just nu för jag är uppe hos min släkt i Östersund och jag har inte till gång till dator så mycket :( Men som ni ser kan jag skriva Å,Ä,Ö, nu!

i lördag var jag pappa och Viktor på Storsjöbadet! det är ett jätte bra bad! de har jätte många roliga ruschbanor! en som man sittar på ringar och åker och en anna ärhelt svart och man ser inte var man åker man ibalnd blinkar det till och så sen man en sväng! Det var jätte kul och jag skrek så mycket så att Viktor blev  irriterad och jag blev hes, HAHAHA! Men det var jätte kul och det är värt att besöka om man är uppe i Östersund!!!
Idag så har vi köpt lite mat till nyår och så har jag köpt en ny jacka och ett par vantar!imrgon tänkte vi försöka åka skidor man det är så kallt så jag vet inte om det kommer att gå...det är ju inte kul att åka om det är för kallt och bara frysser! Vad ska ni gör ikväll då?

Kommentarer
Ditt namn: Elias

Åh, har du sett Storsjöodjuret än?

2009-12-31 @ 10:48:00
URL: http://speednews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback