fredag!

HEJ!

Jag är ledsen för att jag inte har bloggat men det är mycket skola nu och vårat internät har varit lite konstigt. Men min vecka har varit bra! Det har varit stresigt med skolan, men men.

Idag så har jag spelat upp min pjäs i svenska och det gick jätte bra! Hoppas dom som såg den tyckte den var bra också! Jag hade ju som alltid PH på fredagar!efter PH:et åkte jag hem med Maya. Först åkte vi fel för vi klev på skarpnäk och vi märkte det när vi var i hammarbyhöjden så då tog vi tunnelbanan tillbaka tilll skärmarbrink och då hade det blivigt förseningar i trafiken så då fick vi vänta på var tunnelbana i 15 minuter! Det är alltid förseningar i SL trafik på fredagkvällar! Det är typisk! Man kommer hem så sent!!! ÅH!

Nu ska jag bara vara inne på datorn tills maten är klar sen blir det en skön kväll framför TV:n!
Vad ska ni göra ikväll?
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback