JULAFTON

YEEEEEEY!
Jag kan inte skriva det tre sista boksaverna i alfabetet sa att ni vet, min moster har en mac dator och det funkar inte att skriva det da.
Idag ar det ju julafton! Imorse sa vaknade jag ganska sent och efter att jag och pappa atit frukost sa gick vi ner till Brunflos skidspar och akte lite langfordskidor. Sen sa duschade och klade pa mig och vi fixade det sista sen akte vi till Eva och Hakan. Dar firade vi jul, sag pa Kalle anka och at jul mat. Sen delade vi ut och oppnade vara julklappar. Jag fick forsta TWILIGHT filmen, En randig troja, vantar, strumpor, ett nitendo DS spel, pengar, LADY GAGAs nya skiva the fame monster! Ja och sa lite till som jag inte kommer ihag...
Vad fick ni i julklapp da?
Hoppas ni kan lasa detta inlagg aven om den inte finns det tre sista bokstaverna i alfabete! Nu ska jag ga ut och fika och vara lite social! Vi ses!
Kram Alice

Kommentarer
Ditt namn: Emma

Fett mysigt det låter!! :)

2009-12-25 @ 17:06:04
URL: http://aboutemmah.blogg.se/
Ditt namn: feliciaa

hejhej hoppas du haft en kul jul men ett tips:: ja har själv mac ju och dom ligger där dom brukar fasst det är en annan grej på tanjenten istället för ÅÄÖ.. ha en bra fortsättning på julen!<33 //fille

2009-12-25 @ 18:33:06
URL: http://fillessnygga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback