misslyckat =(

HEJSAN!
Jag kan inte skriva det 3 sista bokstaverna i alfabetet!
Jag har haft en fartfylld dag idag! Den borjade vid typ 6.30, da jag och familjen gick upp tidigt for att aka ivag och aka skidor! *Jattekul!* Vi hamtade Matilda som ocksa skulle folja med! Nar vi kom fram sa var det ganska blasigt och inte sa mycket folk, kan bero pa att det inte var saaaa fint vader, vad tror ni?! Hahahaha! Aja vi hyrde skidor till Matilda och kopte skidpass sen sattte vi oss i liften! Det blaste som bara den och man fros jattemycket! jag hade ingen sk'nsel i mitt ansikte! Nar vi val var uppe visste vi inte vad vi skulle aka sa vi kom in pa en svartpist-backe av ‘‘misstag‘‘ och vi hade ju inte akt pa lange ochMatilda var val inte sa jattebra och hade inte akt sa mycket innan sa, hon ramlade i baken och stukade foten! (stakars henne) Jag, pappa och viktor akte sa snabbt vi kunde ner och skulle hamta en skotter sa de kunde hamta Matilda i backen och sen tog vi liften upp for att aka till Matilda igen men det tog ett tag, n'r vi var uppe akt jag i varldens fart till matilda loite efter mig kom pappa och Viktor. Vi vantade en stund men ingen skoter kom sa pappa och viktor akte ner igen for se vad som drojde. Jag och matilda vantade i baken och jag forsokte muntra upp Matilda sa mycket som mojligt och jag tror nog jag lyckades ganska bra! Och sa gick jag runt lite i backen ocksa sa nu har jag forstort en skidbacke med pjeksfotspar! HIHI! Efter ett tag sa bestammde vi oss (Matilda och jag) att vi skulle glida ner pa rumpa ner for hela backen men da kom tva sjukpersonal som hjalpte Matilda ner. (Tur)(Jag fattar inte hur man lyckas stuka foten i en pjeksa!!!!!!!!!) De undersokte Matildas fot och sa att det troligen inte var nogot allvarligt men att det var bra om vi kunde aka in till Ostersunds sjukhus och ronka den.

Vi bestamde oss for att aka hem eftersom att Matilda inte aka skidor. Vi lammnade av Matilda hos sin familj och allt slutade val...

Det var en lang dag! med mycket handelser!Efter skid[ktningen akte vi en snabbis hem till mormor och duschade och byte om sen akte vi in till stan och mellendagsrean. Jag kopte en vaska och en T-shirt fast jag han inte titta runt sa mycket sa jag hoppas vi kan aka in ditt igen! Nu ska jag ga och titta pa TV och vara lite social! Har ni tenkt pa att det ar lordag foresten! Man blir helt dagvild nar det ar lov!
Hoppas ni kan lasa den text!//Alice

Kommentarer
Ditt namn: Emma

shit vilket dramatisk dag...!

2009-12-26 @ 21:09:23
URL: http://aboutemmah.blogg.se/
Ditt namn: Matilda

oj:Dhaha

2009-12-28 @ 22:03:20
URL: http://maaatiiildaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback