Nu är jag i Östersund

HEJSAN!
Jag har lånat datorn hos min moster Eva och nu så tänkte jag blogga lite.
Resan upp igår gick bra! Det tog typ 8 timmar att åka upp det var ganska tråkigt men det var skönt när vi äntligen kom fram. Jag hade tänkt att blogga från mobilen men det var något fel så det gick inte :( det var synd! Idag har vi varit och handlat mat inför imorgon och så har vi kollat på lite fyverkirier till nyår! Jag vill ha såna dära stor tomtebloss och det fanns inte men jag har ju typ en hel vecka på mig att leta. Nu ska jag göra lite annat på datorn jag får bara vara inne i en halv timme för Viktor ska in på datorn också!
Vad har ni gjort idag då?
Kram//A

Kommentarer
Ditt namn: Emma

Jag har mest slappat, sen har vi firat pappa oxå!

Föresten, bra att du inte la ner bloggen!! ;)

2009-12-24 @ 14:22:14
URL: http://aboutemmah.blogg.se/
Ditt namn: Emma

Och juste GOD JUL!! :D

Hälsa alla!

2009-12-24 @ 14:22:46
URL: http://aboutemmah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback