Nu får ni skärpa er!!!!!!

HELLO!

Jag är jätte trött! sitter typ och halvsover...ZZZ. Jag känner inte för att träna idag...

Min dag har varit bra, vi hade SO test idag och det gick väl bra inga stora problem och det är skönt för nu är det inte alls mycket plugg kvar! ÅH! så skönt! Men jag, Jenny, Julia, Elin och Maya fick stå i köket och hjälpa till  där idag...inte så kul!Men men, fast vi skrattade ganska mycket ändå, haha!

Jag och Viktor var också hos tandläkaren idag ockås. det gick bra jag fotade lit eoch mina tänder är exstremt bra säjer tandläkaen. men viktor fick ra ut två stycken! varför vet jag inte men det lätt konstigt. Nu ska jag slappa och sen är det lucia träning.

Ni får skärpa er och besöka min blogg mer! Fy, fy!!!!

KRAMAR//A


Kommentarer
Ditt namn: issa

ska bättra mig alice, jag lovar <3

2009-12-11 @ 20:46:35
URL: http://sneakiepeakie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback