Palla med plugget....

HEJSAN!

Jag har inte bloggat på ett tag frö att det har och är fortfarnade mycket plugg! jag har två prov på torsdag och sen har jag massor med inlämmingsuppgifter om ni undrar varför jag inte bloggar! Jag fattar inte hur jag orkar med allt. Men min dag idag har varit bra. Vi har jätte lite tid i skola för vi sak hinna med jätte mycket de sissta veckorna, lärarna har liksom skjutit upp allt..., så det är mycket hemmarbete men iallafall vi var på teater idag, den var jätte konstig och man fattade ABSOULT ingenting.

Men nu måste jag göra läxor vi hörs när jag bloggar ingen det kanske int blir förän i helgen om det är mycket plugg vi får se!

KRAM//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback