SNÖ på en hemstudiedag...

...hur ska man kunna sitta inne och jobba då?

Det gick iallafall inte så bra för mig och Felicia! Jag åkte till Felicia imorrse och vi var hos henne och vi pluggade lite. Hon tränande på SO och jag pluggade matte. Jag håller på med ekvationer! Det är jätte jobbig, jag och fille hade inge plugghumör så vi gick ut i det fina vädret och åkte pulka och hade snöbollskrig. Men se så kom vi på att det var hemstudiedag igen och vi gick in och jag pluggade lite mer matte och sen åt vi lite lunch och då bestämmde vi oss för att åka hem till mig!

Vi ringde på Emil och vi var ute ett tag sen gick vi hem till mig och hade lite tråkigt och Emil gick för han skulle träna. Då gick jag och Felicia ut igen och hade jätte kul! Det är verkligen super nice med snö!

Felicia åkte hem för ett tag sen och då gick jag in på datorn för att blogga lite. Jag är jätte trött nu! Jag har ju nästa varit ute hela dagen och det tar verkligen på krafterna så jag ska nog avsluta och snart gå och lägga mig!

 
Såg ni all snö! Hoppas den liger kvar!                            
//A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback