SNÖN!

HEJSAN ALLA GO'A LÄSARE!

Vilket "fint" väder det är! Eller asså det är ju ganska blåsigt och så men det är ju jätte mycket snö ute! Sen jag kom hem har jag varit ute med Emil och sen har jag skottat lite på vår framsida så man kommer fram! Skolan idag var bra! Eller..ja..., men jag fick redan på vad jag fick på min pjäs i svenskan..., jag fick bara röd(VG) jag trodde jag skulle få svart(MVG) jag e besviken :( Sen så hade vi musik och då så skulle vi spela upp och det gick inte alls bra för mig! :( Är lite depad över det! Men, men, Aja imorgon är det bara halvdag och efter det ska jag Jenny, Julia och Elias till näset och åka pulka, hihi! ;)

Jag ska avsluta och gå ner och äta nåt nu för jag ska snart åka och klättra.//Alice

Kommentarer
Ditt namn: julia

jag försöker att inte tänka på musiken :´( de gick fööör dåligt

2009-12-15 @ 21:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback