Theo och Gustav

HEJSAN!

Idag är det lucia! SKa någon gå lucia tåg idag då? ;)

Jag var med i ett igår. Orienteringens...., Det var jätte kul! Först så sjöng vi och sen blev det prisutdeling för alla undommar och jag fick pris för -> D 14 nattorientering och D14 sprint! Sen åkte vi hem och så kom Theo och Gustav. Det var jätte kul att äntilgen få träffa dom igen! Dom var lite blyga i början men sen blev dom typ helt hyper och sprang runt, runt, runt på våran nerder våning. Jag och Viktor gick också ut med dom när det började snön och då blev dom ännu mer hyper och spring runt och pekade på all snö, haha! Dom är snå Gölliga!!!

Vi ska nog träffa dom idag också så jag måste ner och äta lite lunch!

Lite blider från igår:

Visst är Gustav gullig!


Theo är lika gullig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback