en solig midsommar!!! =D

hej!
jag har kommit hem från min faster där jag firade midsommar.Det var jätte skönt att det var soligt (för det mästa).
vi firade midsommar och sen gjorde vi en tipsrunda och lekte femkamp som jag linnea och emma hade ordnat.

viktor blev mycket bättre  tills vi skulle åka och när vi kom fram så fick vi reda på att susan och alexander ochs var lite sjuka. och sen fick linne feber =( men det var roligt även fast många var sjuka!!!!

imorron åker jag o Emma.H på kollo så jag springer lite till o från här och pakar =P
det ska bli jätte kul. jag vet typ inte när bussen går... om du läser Emma ring mig<3

nu är det mat! det blir Wook! mums! favoräten!!


kommer inte kunna blogg för en på söndag
 bästa vecka eftersom jag åker på kollo! =P

Kommentarer
Ditt namn: malena

Bussen går kl 10. Ha det så bra på kollot. Hälsa Emma H. Kram Malena. Din bästa kusin!

2009-06-20 @ 22:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback