finaly friday och 4 dagar kvar i skolan!

hej!
det är äntligen fredag!!! jag e jätte trött!!! ikväll ska jag nog bara softa!!

Min dag idag har varit ganska rörig. Det var igentligen kurs dag men isället jobba vi steg och jag e ju helt klar med min steg så jag hade inget o göra. Sen hade några i klass sovmorgon men typ alla som hade det hadde typ glömmt det, så dom skulle få sluta tidigare. Set var  jenny sofia och emma av når som fick sluta tidigare men inte jag( jag fattade inte årdingen som dom sat ut) iaf då blev jag ensamm sissta timmen eftersom de sluta tidigare. Men då stanade sofia med mig! Och sen sa martin att hon skulle stana ännu längre. fet otur! det e lite rörigt jag vet. aja! och julia gick efter lunch för hon skulle till göteborg i helgen.
 
Hörde att matilda typ hade bruttit handen på fotbollstunneringen i skolan och hon skulle rönka den idag. hoppas den inte är brutten kanske bara nån sprika, annnars får du krya på dig!

ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback