HD13-14 Träff

hej!
igår var det HD 13-14 träff med orinenteringen. alla tjejer o killar som orienterar och spriner HD 14 träffas och orienterar o så.först hade vi en genomgång med en ledare som berättade vilken svårighetsgrad man springer på i HD 14 klasen. han berätta ganska mycket men det jag mäst lyssnade på var när han sa att man tar bort det flästa stigar på kartorna i HD14 klasen så man frå lässa på höjdkurvor och sankmarker och annat. jag tycker det blir mycket svårare då men det e den klasen jag springer i och jag tycker det e kul ändå för det känns som man har utväklats o blivit bättre och från det svårare ;)

idag så ska jag få gäste, min moster(eva),min morbror(håkan) och min kusin kommer ner till oss från östersund. det ska bara hälsa på oss snabbt sen imorron så ska de flygga ner till bryssel och theoi o gustav jag skulle vija följ med för jag längtar efter theo o gustav. thoe kan tydligen gå nu säger monica!

^
det här e theo o gustav
i en park när vi åkte ner till bryssel.
gustav        theo


^
här e bara gustav


^
här e en blid på mig i en mötessal i europaparlamentet
när jag sitter på presidentens plats
(presidenten är den som styr över mötet)
haha nu gör jag det


här e jag o familjen med olle monica och theo o gustav utanför
Louvren, i paris.
(vet inte exat hur det stavas =P)

haha siter och tittar igenom semester bliderna och det här var några av det bästa jag hitta så jag tänkte
lägga ut dom för skojs skull =P


^
här e jag idag!

hej svej!!
ses!!





Kommentarer
Ditt namn: emma

jag tycker du passar som president alice!! Haha =)

2009-06-17 @ 23:38:44
URL: http://abouemmah.blogg.se/
Ditt namn: emma

jag tycker du passar som president alice! haha =)

2009-06-17 @ 23:39:40
URL: http://abouemmah.blogg.se/
Ditt namn: emma

oups råkade visst skicka två likadana kommentarer..!

2009-06-17 @ 23:40:32
URL: http://abouemmah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback