KOLLOT!

hej!
jag har äntligen kommit hem från ett jätte kul kollo! jag var ju på härjarö show och artist kollo. vi gjorde mycket roliga saker som å dansa och sjunga men vi baddade också sjukt mycket! det 2 första dagarna var det väldigt kallt i vattnet sen blev det varmare och när vi åkte hemm var det 22 grader. det var jätte fint bäder när vi var där oxå! det var ett stort +!
vi hade spökrunda vatten krig och jätte mysigt!
kanske lägger upp mer blider sen...
elr gå in på emmas blogg
www.aboutemmah.blogg.se
här är en blid på dom jag var mest med:

 längs bak e jag =P
från vänster är det julia o issa
sen från vänster mathilda.S, vivian och matilda.D.

nu när jag kom hem hade min perfym som jag bestält kommit!!!

den heter "happy"
kul namn?
nu ska jag, pappa och viktor åka och bada.
mamma är uppe i östersund på blommster kurs.
ses!

här e issas blogg;
www.issaaw.blogg.se
just det jag ska tacka emma.h för att hon hjälpte mig med bakrunden till bloggen men på något sett blev det i marginalen oxås så man ser inte allt så bra =(
<3

Kommentarer
Ditt namn: Felicia

va kul du verkar ha haft! om du vill ses nån ggång den här veckan så ring mig.. kram felicia<3

2009-06-28 @ 18:31:47
URL: http://fillessnygga.blogg.se/
Ditt namn: issis

skitfin blogg du har:D fin bild oxå! saknar alla så! vi hittar på nått i höst!!!! ha det bra i sommar!<3<3

2009-07-05 @ 18:49:06
URL: http://issaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback