Skolavslutingen det 100 inlägget

hej!
har kommit hem från skolavslutingen väderet var inte toppen men det rengande inte! det var gnask sorlig i kyrkan och efter alla sa hejdå och det är mång som ska byta skola till hösten='( och jag han aldrig säga hej då tilll dig joel! om du läser så säger jag hejdå nu!!! syns på skolstarten!!! tänk att jag redan har gått ett år i KS och att jag gått ut 6:an!gud det känns konstigt! jag ska snart åka till matild och va där tills tävlingen på farsta näset ikväll!! det ska bli kul! hemmaplan =P
ses och hoppas att ni får ett bar sommar lov mitt värkar inte så lovande...
kram alice!


 


Kommentarer
Ditt namn: susan

det var ju tråkigt!! varför får du inte ett bra sommarlov??!!

2009-06-13 @ 20:24:12
Ditt namn: emma

ja, tänk alice, snart börjar vi i 7:an!! kram

2009-06-14 @ 16:49:29
URL: http://abouemmah.blogg.se/
Ditt namn: julia

mm de va sorgligt men okej. nästa gång blir de sjuan!!! haha vad kul de blir men villka slutar? :(

2009-06-17 @ 23:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback