TWILIGHT NEW MOON!!!!!!

hej!
är hemma och slappar! =D kollar in olika bloggar och såg att TWILIGHT NEW MOON TRAILEN har kommit ut!!!
jag e skit glad ni måste kolla in den!!!!!! iiiiiiii


har redan set den 10 gånger XP

imorgon e vi lediga vi ska bara jobba med en liten uppgift. om det e finnt väder tror jag att jag och jenny ska bada. just det var hos frisan o klippte  mig jag klippte typ 5cm kortare!!!! =$
gå in på matildas blogg och läs om sToFs sommar läger också =P
www.bymatildaa.blogg.se
ses!!!!

Kommentarer
Ditt namn: emma

gud vad kul att få se new moon trailern! Får jag oxå lägga ut den på min blogg!? Vi hörs! Puss

2009-06-01 @ 20:20:03
URL: http://aboutemmah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback