vad ska man skriva?!

hej!

idag var jag o jenny hos sofia.det var jätte kul! vi skrattta skit mycket. vi spela wii åt lite lunch och sen hoppa vi studsmatta jätte länge till jenny skulle hem! imorron åker hon till görborg! men jag o sofia är kvar i stockholm...

igår var min moster morbror och kusin här. dom fikde och åt här. min kusin(pär) spelade gitar hero hela tiden typ. han spelade på expert och var jätte duktig. =P.

har köpt shorts!!
         
    nya shorts                        andra nya shorts

juste viktor e sjuk igår hade han 39 grader feber!

<3ses!!<3

Kommentarer
Ditt namn: Malena

Victor e sjuk, Susan har ont i halsen, Johan känner sig oxå dålig. Hur ska den här midsommarn sluta?!

2009-06-17 @ 22:05:39
Ditt namn: emma

stackars viktor..! =(

2009-06-17 @ 23:36:28
URL: http://abouemmah.blogg.se/
Ditt namn: emma

snygga shorts!

2009-06-17 @ 23:37:13
URL: http://abouemmah.blogg.se/
Ditt namn: julia

yeey fina shorts

2009-06-17 @ 23:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback