- 25!

Gud vilken dag! VET inte vad jag sak börja! Det har hänt så mycket!

Imorrse när jag satt och åt frukost så hörde jag på radion att SL hade sagt att man ska hålla sig hemma om man inte måste gå ut och att alla som går i skolan ska ringa och höra om deras skolan verkilgen har öppet för en del har sängt p.g.a det dåliga vädret. SL hade också problem med tunnelbannorna(Suprpise?) Men att det gick ersättingsbussar. Då kollade jag på termometen och såg att det var -25!!!!! HELT SJUK KALLT! Jag ringde Jenny och vi betsämmde att vi skulle träffas i farsta strands tunnelbanna och försöka åka till skolan! Det tog en timme att åka med den där *pip* ersättingsbussen till skogskyrkogården och därifrån gick jag och Jenny till skolan!



Annars har skoldagen varit bra. När vi slutade och var påväg till busshålsplatsen för att ta bussen hem kommer Emil och frågar om jag och Jenny vill ha skjus av hans mamma hem! Vi blev fet glada!!! Ja och nu är jag hemma och njuter av värme! Nu ska jag göra ording något riktigt gott till mellis!!! Vi hörs!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback