ge mig helg!

HEJSAN! Jag har varit hem ett tag nu och sitter och lyssnar på owl city! Han är värkligen jätte bra!!!

Vårans skoladag idag har varit tråkig förutom när vi hade musik! Vi ska börja spela ring, ring av abba på keybord! Hoppas jag lär mig det den skulle ju vara fet kul! Vi hade också lite svenska och spanska. På svenska ska vi börja skriva formela berv! Vilket typ betyder att man måste skriva korekt svenska. Jobbigt! Det är träning idag men jag vet inte om jag ska träna för jag har ont i halsen men vi får se! det kanske går över ;)


Jag har lite blid bris så sålänge får ni nöja er med en gammal
bild på fia och jenny! see you//A

Kommentarer
Ditt namn: Emma

sv: YEEES det kan jag!! :D



Fin heather föresten! När gjorde du den?

2010-02-21 @ 10:18:45
URL: http://aboutemmah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback