kom hem igår kväll

Ja, igår kväll vid 12 så kom jag tillbaka till svergie efter en skön kort semester i spanien! Vi har tränat riktigt mycket och nu är jag helt slut! Just nu tycker jag att det är skönt att vara hem och slippa spanska och var i ett land där man blir förståd! Annars har det varit bra, det var väl inte världens finaste väder man man slap iallafall snön!

Idag så ska jag bara var hemma och vila och kanske plugga lite men vi får se om jag orkar ;) nu kommer det lite blider från sapnien!


påväg på flyget till spanien


Ehm... jag vet inte riktigt vad dom gör?

nähä nu går det tydligen inte att ladda över fler blider! Gud vad typiskt! Jaja, ni får väl nöja er med de här två så länge. KRAM//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback