Orkade inte

HEJ!

Orkade inte blogga i går och i fredag så sov felicia över hos mig så det blev inget! Jag och Felicia hade iallafall jätte kul! Vi tittade bland annat i skolkatalogen från i år och föra åter och märkte hur mycket alla har förändrats! Haha, det kanske inte låter så kul men, men! ;)

Idag så har jag bara slappat. Jag vaknade av att de knackade på mit fönster imorrse(?) eftersom jag bor över altanen så blev jag lite förvånad men jag drog och rulgardinen och där va pappa och skottade ner snö från vårat alkantak och han ville att jag skulle hjälpa till lite. Ja, det är vad jag har gjort den här morgonen plus lite engelska läxa. Resten av dagen ska jag bara vila för jag känner mig inte hundra procent frisk... tror jag är påväg att bli sjuk!

Jag måste läsa ut Oliver twist också, vi ska läsa den i skolan och den är verkligen inte bra! Nu blir det läsning! CYA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback