v España!

HOLA!
Pronto voy a ir a España!
Será muy divertido! Matilda es muy pronto para nosotros, para descargar las canciones para su iPod! A las doce, así que ir al aeropuerto. Nuestro definitivo y 14:35 y 18:45 se realizan en España! Ahora me siento y escuchar música, pero pronto me iré a cumplir con Matilde cuando viene!
Escribo esto en Suecia también para que usted pueda imaginar! //Besos Alice

HEJ!
Jag ska snart åka till spanien! Det ska bli jätte kul! Matilda kommer snart för vi ska ladda över låtar till hennes ipod! Vid tolv så åker vi mot arland. Vårat flygg går 14.35 och vi är frame i spainen 18.45! Just nu sitter jag och lyssnar på musik men jag ska snart gå och möta matilda när hon kommer! jag skriver det här på svenska också så ni förstår! //kram Alice

Jag får önska er en bra alla hjärtansdag i förväg! Tener un Día de San Valentín buena!


Nu ska jag möta matilda hejdå!


Kommentarer
Ditt namn: susan

hoppas du får/har det roligt!!!

2010-02-12 @ 20:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback