well, mabey i was wrong...

När sak all dena snö försvina? Jag börjar bli riktigt trött på snö! Den ligger som ett täcke och gör allt som man gör lite tungare. Verje steg blir lite tunggar liksom...aja, vilken tur att jag ska till spanien på fredag då! Gud vad jag längtar!!!!

Min helg har varit bra! Jag och jenny sov hos Fia i lördags och det var skit nice vi badade jacuzzi, spelade wii och såg på filmen Tottoro! Det är en jätte gullig film! Verkligen värd att se ;)

Skolan Idag har varit bra vi har bara jobbat i NO vilket inte är så kul och imorgon har vi BEEP-TEST på idrotten, undra hur det kommer att gå...?

Nu ska jag göra lite spanska glosor, tråkigt men bra att kunna! Ska även förbreda lite inför spanien!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback