fireflies!


Fireflies - owl city

HEJ!
Kände att det var dags att bjud på en liten låt nu när det är fredag! Jag har hört den här låten på radion hela veckan och jag har bara tyckt att den blivigt bättre och bättre!

Min dag har varit bra! Jag har jobbat på riktigt bra men ändå så har jag så mycket läxor över helgen! jag ska bland annat lära mig 50 glosor! Jag fattar inte hur jag kommer orka..., jag som hade trott att jag skulle få en vilohelg!

Jaja,det är ju ändå fredag och jag ska försöka njuta. Vi ska snart äta och jag måste jobba svenska så vi ses!



Adios!!!!//A

Kommentarer
Ditt namn: R E B E C K A ♥

fin header :)

2010-01-22 @ 18:39:49
URL: http://rebeckaasiurumaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback