Hola!

Min dag har änsålänge varit toppen! Jag var ju hos Emma igår och det var fet nice! Vi hade jätte roligt! Vi pratade, såg på film och hade jätte kul! Idag så ska vi säjla och köpa en ny säng till viktor som ska göra om sitt rum och det betyder att jag måste åka med viktor till hans träning. Men den börjar inte för än 13.00 så det är en stund kvar. Nu ska jag bara softa för jag är sjukt trött! Men vårna skolvecka kommer bli skön för vi ska till kunsberget på tisdag och sen ska jag och maya klättar på Klättercentret K2 på onsdag så vi får en tredagars vecka! Det blir skönt! LOVE!//A


Kommentarer
Ditt namn: Mira

vi ska oxå till kungsberget snart! Så jäkla nice där asså!

2010-01-31 @ 21:02:03
URL: http://chokladdryck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback