Matilda



1. Vad heter hon? 
Matilda

2. Vilket år är hon född?
 1996

3. När träffades ni sist?
3 timmar sen

4. Vad har hon för hårfärg?
 blond

5. Brukar hon färga håret?
 Nja hon har gjort det typ en gång 

6. Vilka färger har hon haft?
  typ mörkbrun

7.Vad har hon för parfym?
 många olika, haha 

8. Är hon galen?
ne <3

9. Vad är erat första minne? första orienteringsträningen

10. Har ni många minnen ihop?
  ja!

11. Vart bor hon?
 otroligt nära mig, haha(trångsund)

12. Har ni varit utomlands tillsammans?
 nej men vi ska till spanien om en månad

13. Är hon en sann vän? 
Det är klart att hon är

14. Vad heter hennes syskon?
Moa

15. När träffades ni första gången?
 För 2 år sen...

16. Hur träffades ni?
på orienteringen

17. Vad går hon i för sporter?
 orientering 

18. Vad kan hon göra på helgerna?
allt möjligt

19. Göra efter skolan?
är med kompisar

21. Har du kramad henne?
klart jag har!

22. Brukar ni vara ärliga mot varandra?
 ALWAYS !!

23. Känner du hennes vänner? nepp


24. Har ni kollat på film någon gång?
japp

25. Har ni sovit över hos varandra?
Yes :)<3

26. Vet era förerldrar att ni är bästavänner?
haha, aa =)

27. Har ni skrattat tills ni gråtit?
 aa

28. Har du sett henne göra bort sig?
 JA

29. gillar hon dig? 
jag hoppas det <3

31. Har hon sett dig gråta? ne...

32. Vad ska ni göra i sommar? allt och mycket, mycket, mer! <3

33. Har hon kallat dej någonting dumt?
  NEJ! inte vad jag vet...

34. Har ni pratat i telefon någon gång?
Ja det är klart

37. Gillar du henne?
 nej.... JAG ÄLSKAR HENNE!

38. vad är det bästa med henne?
hon är så snäll och jag kan lita på henne

39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på?
ingenting, hon är  helt perfekt

40. Skulle du göra något me henne om du vann 1 miljon?
ja men jag vet inte vad =P

41.Är hon en stads fjolla?
nej det tycker jag inte

42 har hon smeknamn?
ne

43. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? ja det vore kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback