Mot K2 och vidare!

hejsan!

Jag är på ett toppen humör! Fast skolan har varit jobbig och tråkig :( Vi har haft idrott och alla trodde att det skulle vara Beep test men det var det inte! Vilken tur säger jag bara för jag har en fruktansvärd träningsvärk från att jag var ute och sprang lite igår! Snart eller typ när pappa kommer hem ska vi åka till Telefonplan och klättra i den nya klätterhalen där. Den heter K2 ;)

Nu blir det lite läxor som gäller!

(Blider från google)













Ser det inte underbart kul ut? HUGGS//A

Kommentarer
Ditt namn: issa

det ser helt amazing ut :D

2010-01-28 @ 17:59:09
URL: http://issaaw.blogg.se/
Ditt namn: susan

såg på "halvåtta hos mig" då visa dom bilder därifrån, ser jobbigt ut!!

2010-01-31 @ 21:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback