Tråk-dag

Ledsen för dålig uppdatering! Igår var jag med Julia, Jenny och Fia vi var först hemma hos Fia och tittade på film. Vi såg baksmällen eller baksmällan kommer inte ihåg vad den hete exat. (staving?) Den är jätte bra och verkligen värd att sen. Vi skrattade skit mycket! Efter det gick vi till Juila och åt lite och spelade Wii. Det var gårdagen det! Jag kom hem ganksa sent och orkade inte blogga.

Idag har jag gjort absolut ingenting! typ bara varit inne på datorn, tittat på TV och slappat men det har varit jätte skönt! Det är skönt med lovdagar när man inte behöver göra någon ting! runt 6 tiden sak nog jag och pappa åka iväg och klättra lite! Första träningen i år! Kram//Alice


Amanda Jenssen - I chosse you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback