Var är klimat-uppvärmingen?

HOLA!

Jag är på riktigt bra humör idag! Jag är ledsen att jag inte har bloggat på länge men jag har inte haft tid! Jag kan väl brätta lite snabbt om vad som har hänt under de dagarna jag inte bloggat. I Torsdag så hade jag orienteringsträning och vi körde intervaller. Det var jätte jobbit för vi körde det på en äng där det var snö upp till knäna! Igår Så var vi hos Olle och monica och hälsade på! Det var jätte mysigt och Theo och Gustav är HELT under bara! Dom är så gulliga för dom har börja säga vissa ord och härma vad man säger också!


Theo


Gustav


Idag så har jag varit på klätterträningen. Det var helt okej, men jag var trött så jag klättrade inte så mycket. Ikväll så ska jag till Emma för hon ska ha en lite fest och vi ska fira henne! Det ska bli jätte kul! KRAM//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback