Earth hour

Hejsan!

Jag sitter och halvsover framför datorn och lyssnar på musik för att jag inte orkar plugga just nu. Jag är sjukt trött efter gårdagen då jag och matilda var inne i stan och shoppade plus att vi såg earth hour show. Det var jätte kul, fast vädret var sådär och jag blev jätte kall om fötterna :( fast det är ju ganska självklart när jag hade mina tygskor,hehe ;)

Jag har lite saker att göra innan vi åker till bryssel på trosdag vilket ska bli jätte skönt, mysigt och underbart! Det är bara synd att jag måste plugga där nere, aja, jag överlever nog...får vi hoppas. Nu ska jag ladda över gammal blider fårn vår kamera så jag kan sa mycket blider under lovet!!! 

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback