Romme!

Nu är jag hemma från en skit nice helg i romme! Det har varit toppen väder alla dagar! Det har också varit god mat, hotel frukost, haha;) och vi har skrattat skit mycket! Nu är klockan rätt så mycket så jag måste avsluta. Jag måste öva spanska + att det är skola imorgon! Hoppas jag orkar gå upp, jag är såååååå trött just nu!

Hur har eran helg  i stockholm varit då? Har ni fått lite vårkänslor ut av att se torr asfalt? Det har i alla fall jag, haha! Det är så under bar väder!


Viktor och Emma


Jag och Viktor!


Jag






Jag och Emma var helt slut after all skidåkning ;)
(Jag sover på riktigt men Emma fejkar!)

Vissa blider är tagna får Emmas blogg

Kommentarer
Ditt namn: Emma

jag fejkar ju faktiskt inte helt, jag typ halvsov ju! ;)

2010-03-15 @ 21:39:41
URL: http://aboutemmah.blogg.se/
Ditt namn: Malena

Hej. Kul att se att ni hade det skönt i Romme. Synd att vi inte hann ses när Susan fyllde år.

Saknar er. Kram.

2010-03-19 @ 14:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback