träning

Hejsan!

Jag har snart träning, det ska bli kul. Det känns som om jag är på tränings humör fast jag är väldigttrött(?)! ;) Annars har dagen har varit bra, jag har varit i skolan, Suprise? Haha!

Det är så skönt att skolveckan snart är slut för jag är verkligen helt slut av att pluggaså mycket. Jag har inga läxorn änså länge över helgen och det känns skit skönt att få en vilohelg! Det känns som om det var tusen år sen senast! Jag hade ioförsig tänk åka och shoppa och bland annat köpa någon persent till min föräldra eftersom båda fyller år snart. Det är inte heller så långt kvar till jag fyller år! Nice!

Aja måste avsluta för nu kommer Matilda!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback