Vårdag

Gud vilket fint väder det är! Första vårdagen på länge!

Min dag idag har varit super duper bra! Jag har både redovisat i svenska, på steg 18 som jag redovisade så skulle man blend annat skriva en sommarjobbsansökan och min var tydligen väldigt bra så vem vet, jag kansk ska skaffa sommar jobb... Eller inte ;) Vi hade även matte prov idag och det känns som om det gick jättebra!

Jag har snart klätterträning och jag måste öva för jag har SO prov, dom andra ska skriva det på trosdag men då är jag ledig så jag får skriva det en dag tidigare! Måste dra!



Blid från våren/sommaren 2009

Kommentarer
Ditt namn: Emma

Härlig bild! Skönt at det börjar lika så ute!!! :D



Föresten när åker ni till Bryssel och i sånna fall hur länge är ni borta? För visst var det bryssel?

Vill gärna träffa dig på lovet!!! ♥

2010-03-30 @ 21:18:38
URL: http://aboutemmah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback