lite kort om mig, nu när jag e utråkad!

Du heter: Alice 

Smeknamn: Ablis, sally

Låt som när du är ledsen sörjer till? Finns så sjukt många. Men ni vet den där låten som dom har till intro i Scrubs...den på miner om en viss person :) <3 Annars så är det why av secondhand sereande och många fler ;)

Vad tror folk om dig? Jag vet inte...

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och mitt hår :D

Hur imponerar man på dig? man är riktigt duktig på något

Brukar du skratta för dig själv? Aaa! ;)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Jag vet jag försöker ringa mamma!

Var bor du? Stockholm

Trivs du där? Bästa staden!

Hur svarar du i mobilen? hejsan *****!(asså namnet på personen som ringer)


Vem ringde du senast? Fia

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Men jag är snart på perongen :)

Brukar du komma i tid? Alltid!

Hur känner du dig nu? förvirad, men lugn?

Vanligaste färg på dina kläder? Mörka färger med en färgklick

Vad tycker du om fötter? Ja..., dom är väl...bra och ha?

Vad saknar du? Mycket! Fast, ändå inte :P

Hade du en bra kväll igår? Jag hade ju en sjukt bra träning på Näset

Favorit dryck på morgonen? Oboy

När brukar du oftast gå och lägga dig? runt 22 :)

Är du blyg? ibland "/

Sysslar du med någon idrott? orientering och klättring! :D

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej det är något som växer fram.

Har du spytt offentligt? tror inte det

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? hmmm...något oväntat :P

Är du nöjd med ditt liv? JA!

Är du bortskämd? Nepp

Vad gör du i morgon? Träning och troligen bio :)

Vad är det värsta du vet? Falska personer, hemlisar.

Har du bra vänner och äkta vänskap? ja, jag älskar er!

Vad är det finaste du fått? ett bra liv?

Du samlar på? Allt och inget?

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Jenny Eller Fia

När grät du senast? det va länge sen :)

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ge hälften till Virre och sen åka utoland med nära och kära :)

Vill du gifta dig? Vet inte...

Är du musikalisk? Knappast

Vad dricker du helst när du är törstig? Cola

Saken du köpte? macflury magnum browni, MCD^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback